Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Emelie - 12 oktober 2012 20:13

Äntligen! Som både vi och Simon har väntat, men idag tog han sina första riktiga krypsteg, på alla fyra! Lyckan i hans ögon när han kom på hur han skulle göra och lyckades var stor. De riktigt lös om dem. Så i eftermiddags har han fortsatt att träna, träna och träna.

Barnen sover sedan en stund tillbaka. Dagen har varit lång och Hugo var jätte trött nu den sista timmen efter att varit vaken sedan kl 05. Så jag hoppas att det blir en bra natt med sovande barn. För de sista två dygnen har bestått av sammanlagt 11 timmars sömn var för både mig och Jonas. Blir tidigt i säng idag!

Godnatt!

Av Emelie - 12 oktober 2012 10:31

Idag startade barnen dagen redan kl 05 (Jonas började jobba då) Det härliga i kråksången är att natten beståt av 4 tim sömn. Simon vill bara inte sova, trixar med allt men nej, han ska vara vaken. Hugo har sovit gott, då medicinen gav snabbt resultat. Härligt!

Eftersom dagen började tidigt har jag hunnit med att bädda rent i alla sängar, skönt att krypa ner i sängen ikväll. Simon sover förmiddagslur och jag och Hugo har fortfarande inte klätt på oss. Vi är riktiga fredagsmysare han och jag.

Trevlig helg!!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards