Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Emelie - 30 oktober 2012 18:14

Idag har vi mest bara varit. Träffade Hugos kompis Z med lillebror en stund på förmiddagen och hängde på lekplatsen tillsammans.

In lunch på det och en förmiddagslur för mig. Var så trött och en timma gjorde sitt. Simon har sovit dåligt under dagen idag så han ville lägga sig tidigt ikväll. Inställd på en extra tidig morgon imorgon :)

Hugo tittar på Bolibompa och jag fixar lite inför halloween partyt vi ska ha på lördag. Vi är några föräldrar i vårt område som ska fixa ett halloween party barnen sent kommer att glömma. Bland annat blir det godisjakt med ficklampa - Leta efter spöken som leder fram till godiset. Lite lagom läskiga lekar med mera. Tror det kommer bli succé :)

Nu fortsätta pyssla...
Kram

Av Emelie - 30 oktober 2012 04:56

Simon vill verkligen ta till vara på dagen, idag var det upp kl 04:40. Fast jag har fått sova fyra timmar i sträck. Var någon vecka sen jag gjorde det, så det känns ändå okej.

Nu när Jonas är ledig onsdag, torsdag ska jag lägga mig i Hugos säng och få en hel natts sömn. Det hade inte varit helt fel.

Ska fixa kaffe här! Hoppas inte jag gör som härom morgon, börjar ösa i välling i kaffefiltrer istället för kaffe. Det ni :) då är man trött!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards