Alla inlägg under juli 2013

Av Emelie - 1 juli 2013 22:53

Hej,

Natten har nu tagit ett tag om oss och dagen är förbi. I morgon väntar både storhandling och passa Stella i några timmar. Jag och Hugo ska hämta henne på förmiddagen så ska hon hänga med familjen P några timmar. Ska bli mysigt, hoppas på bra väder så vi kan vara ute.

Annars har dagen gått i ett med fikabesök X 2, klädparty och lekplatshäng. Nu börjar jag bli bra trött så godnatt fina läsare!

Ses!
Kram

Av Emelie - 1 juli 2013 08:14

Här är bilden som lovades i inlägget nedan :)

Av Emelie - 1 juli 2013 08:12

Godmorgon,

Måndag idag och jag är ledig i tre dagar nu. Känns skönt! Fick upp tidigt idag då den stora bilen skulle in på service på Volvo. Nu är den lämnad och hämtas i eftermiddag igen.

Bara jag och Simon vakna. Vi har precis ätit lite frukost och nu leker Simon med några bilar. Får se när Hugo och Jonas tänker gå upp. Fick mig ett gott skratt när jag gick upp. Dem är verkligen stöpta i samma form, pratar likadant, samma rörelser och sover på samma sätt (kolla in bilden nedan). Sådan far, sådan son!

Får ta mig en sväng med bilarna här, ses och hörs!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards