Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Emelie - 4 mars 2013 18:02

Hej hej,

Magarna är mätta och barnen ligger på var sin sida om mig i soffan och myser och tittar tv. Dem är rejält trötta efter några timmar på Leos lekland. Mycket spring och klättrande i benen hos både Hugo och Simon. Nu när Simon går var det full fart som sagt och han skulle vara där Hugo var. Så gulligt att han ser upp till Hugo så mycket.

Även Hanna och Stella hängde med oss. De hade aldrig varit där innan och Stella verkade gilla stället - speciellt bollhavet. Självklart blev det en liten fika oxå.

Hoppas din dag varit lika bra som vår.
Kram

Av Emelie - 4 mars 2013 07:46

Godmorgon,

Solen är framme och det ser ut att bli en härlig dag idag.

Natten har varit så där. Simon sov jätte bra under två veckor men nu är vi tillbaka i gamla spår igen. Jag har säkert varit uppe minst 5 gånger varav en gång han ville äta. Nattmålet tog förr ca 30 minuter och sedan la jag ner honom i hans säng igen. Nu kan jag inte det längre. Simon vill ligga i famnen och mysa en stund och behöver somna ordentligt innan jag kan lägga ner honom. Det kan ta upp till 1- 1 1/2 timma och det är mysigt att han vill ligga i famnen, men kanske inte nattetid när man ska sova.

Inga planer för dagen än, Jonas jobbar eftermiddagen/kvällen. Nu får det bli frukost och starta igång dagen!

Kram





Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards