Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Emelie - 8 mars 2013 15:05

Hej,

Jag och barnen har varit med mamma (barnens mormor) på stan. Hugo fick i födelsedagspresent att få köpa fotbollsskor som han ska ha ute på gräsplanen. Vet ni hur svårt det är att hitta ett par i storlek 31 och som faller herr H i smaken? Jätte svårt! Dem får inte vara helt svarta, inte heller helt gröna med gula streck på. Helst ska de vara orange i färgen eller guldiga.

Så jag tog och spanade in nätet för att se om någon sida sålde fotbollsskor. Fanns många sidor och när Hugo hittade en sko fanns den så klart inte i hans storlek. Får lägga detta lite åt sidan och ta nya tag i helgen. För ett par skor som faller Hugo i färg, mönster och form ska vi hitta!

Kram

Av Emelie - 8 mars 2013 09:23

Hej,

Uppe med tuppen i dag då Simon väckte mig kl 05:50, Hugo vaknade då oxå så vi låg och drog oss i ca 10 min innan Hugo och Simon tyckte det var dags att gå upp.

Tidig morgon innebär att man hinner med en massa. Så barnen har badat och jag har duschat. Vi har ätit frukost, klätt på oss, vikt tvätt och bäddat sängarna.

Simon är fortfarande snuvig och hostar lite då och då. Hostan kommer alltid lagom till att han ska sova eller vila en stund. Så även denna natten har varit en uppe natt. Simon fick ett host anfall strax innan kl 02 så jag gick upp med honom så han fick dricka lite saft. Sedan satt jag i soffan med honom i min famn i ca 1 timma och hostan blev bättre och Simon somnade om. Trodde att han skulle sova lite längre i morse dock, men men.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i dag. Jonas åkte till jobbet redan vid 04 och är hemma till kl 16 igen. Blir fredagsmys ikväll - mysigt!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards