Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Emelie - 26 mars 2013 19:05

Hej,

Fullfart och lite till har eftermiddagen gått i. Varit ute på lekplatsen med barnen och njutit av det fina vädret. Nu hoppas jag verkligen att det inte kommer mer snö utan att våren tar ett järngrepp om oss. Slippa klä på dessa overaller, mössor, vantar och vinterskor och få ta på oss vårjacka, keps och vårskor.

Simon ska strax lägga sig och Hugo oxå om en stund. Så tar vi nya tag i morgon.

Kram

Av Emelie - 26 mars 2013 09:26

Hej,

Vilken fantastiskt underbar dag! Länge sedan jag kände så här mycket energi i kroppen. Kan bero på att jag sovit så bra i natt. Jonas tog Simon när han vaknade och var uppe med honom en stund, och sedan sov Simon enda till kl 07. Lyxigt!!

Jag och Simon har tagit oss en morgon promenad i det sköna vår vädret efter att vi lämnat Hugo på dagis. Tror Simon njöt lika mycket av det som jag. Höra fåglarna kvittra, all snö är nästan borta och solen som värmer skönt.

Nu lite balkong häng medan Simon sover i vagnen,

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards