Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Emelie - 22 mars 2013 20:29

Hej,

Har precis lagt barnen i sina sängar. De somnade i bilen hem efter en eftermiddag hos mormor och morfar. Kände där på eftermiddagen att ett miljöombyte behövdes och sedan behövde jag få utskrivet lite papper. Två flygor i en smäll. Alla syskon var samlade i eftermiddag vilket var mycket mysigt, tro det eller ej men jag saknar dem när det gått ett par dagar och man varken pratats i telefon eller setts.

Ska faktiskt vara så tråkig och gå och lägga mig tidigt ikväll (Jonas jobbar kväll så ingen sitter med mig i soffan endå). Alla sömntimmar jag kan få är viktiga!

Kram

Av Emelie - 22 mars 2013 09:44

Hej fredag!

Så gött att det äntligen börjar närma sig helg. Tyvärr jobbar Jonas kväll så jag och barnen får ha fredagsmys själva.

Nu på förmiddagen får vi besök av en gammal kompis till Jonas och hennes son. Det skiljer bara 1 vecka mellan Simon och K. I eftermiddag har vi inga direkta planer, tar den som den kommer helt enkelt.

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards