Alla inlägg den 3 september 2013

Av Emelie - 3 september 2013 15:42

Hej,

Ibland skulle jag vilja dra fram tiden, för just nu känns det skit! Hämtade barnen på dagis, Simon hade tydligen ätit dåligt och varit mer ledsen än han brukar. Så jag valde att ha Simon hemma imorgon och resten av veckan och för att Simon är hemma blir Hugo det oxå fast att han gärna fick komma mellan kl 8-11. Jag känner att ställa klockan för tre ynka timmar känns lite onödigt, då kan vi mysa hemma och ta morgonen som den kommer - utan stress.

Nästa vecka börjar jag mitt nya jobb, då får gärna allt vad sjukdomar heter vara över för ett tag. Att vara sjuk tar både energi på mig, Jonas och barnen. Nu lite fruktmys, soffhäng framför tv:n och sedan fixa lite middag. Blir fin middag idag - fiskpinnar med färskpotatis, det du!

Over and out!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards