Alla inlägg den 5 september 2013

Av Emelie - 5 september 2013 15:14

Hej,

Jag har idag tittat över höst och vinterkläderna till barnen. Det är mycket som dem ska ha: höstskor, vinterskor, vinterjacka, mössa, vantar, overall, fleecjacka och fodratregnställ. Nu har dem det mesta, bara vinterskor kvar men det tar jag längre fram.

Köpte en ny overall, fleecejacka samt höstskor till Hugo idag. Tyckte att jag fick en bra overall till ett bra pris så varför vänta? De kan ju ta slut och snart är faktiskt vintern här med overallväder, varken vi vill eller inte. Skönt att ligga lite förre och inte stress handla något. Det blir ofta dyrt! Så nu kan jag lägga detta åt sidan, vilket känns skönt. Bara jag som ska hitta mig ett par skor som jag kan ha på jobbet, tror inte converse är så uppskattat. Får bli en sväng ner till knalleland imorgon tror jag.

Annars mår barnen bättre och medicinen tar som den ska. Bara tre tillfällen till och sedan är denna kurern över. Hoppas verkligen att de håller sig friska nu! Ska torka lite snigelspår under Simons näsa.

Hörs!
Kram

Hugos nya vinter- och höstkläder/skor

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards