Alla inlägg den 8 september 2013

Av Emelie - 8 september 2013 19:51

Hejsan,

Dagen har vi spenderat mesta dels ute, får ju ta tillvara på solen och det sköna vädret och min sista dag som "ledig" för imorgon startar jag på Eductus. Känns spännande, pirrigt och så kul. Äntligen ska jag få jobba som jobbcoach, detta har jag viljat sedan jag blev klar på OPUS programmet. Drömmen slår in och jag hoppas att mina förväntningar stämmer överens med det som komma ska. Så jag har plockat fram kläder till mig och barnen. Fixat lunch låda och packat väskan. Lägget är under kontroll.

Barnen fick sig sitt söndagsbad och Simon var så trött så han ville gå och lägga sig redan kl 19. Bara Hugo som ska komma i säng, imon är det dagis för den båda så sömnen är viktig så dem är pigga och orkar med.

Hoppas din söndag varit bra och att veckan startar med något trevligt!
Kram kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards