Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Emelie - 1 oktober 2015 18:58

Hej,

Vad är din största önskan just nu? Min är att få sova! Sova en hel natt. EN HEL NATT! Jag är så trött när jag kommer hem från jobbet, att jag nästan är gråtfärdig. Minsta lilla motgång känns som att bestiga monteverest X 2. Jonas köpte blutsaft igår, kanske är det järnbrist jag har? Eller inte? Jag tar tacksamt emot alla tips för att få lite extra energ,i och kunna tackla det jobbiga med en klackspark istället.

Kan ju tilläggas att jag inte sitter uppe på kvällen. Somnar aldrig senare än 21:30. Får oftast sova fram till 01:30 sedan ropar Simon, eller väcker mig om han ligger bredvid, att han vill ha välling eller byta nattblöjan (han tycker det är mindre skönt med kissig blöja nu när han börjat med kalsonger på dagarna) Efter att han fått välling har jag haft svårt att somna om. Kanske legat vaken till kl 04:00 och sedan ringer klockan vid 06:00. Du tänker säkert, det är bara att vara hård och inte ge Simon välling. Men det är ta mig fanken inte så jäkla lätt att vara hård, orka stå emot och ta fajten när jag är så trött.

Tack och hej!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards