Alla inlägg den 16 oktober 2015

Av Emelie - 16 oktober 2015 18:58

God kväll,

Idag avslutas ett kapitel och ett nytt börjar.

Jag gjorde idag min sista dag som bemanningsansvarig. Hade mysfrukost i morse tillsammans med mina närmaste arbetskamrater. Sedan kl 14:00 hade hela företaget samlats för fika där jag fick ett fantastiskt fint armband. Så jag! Älskade det från första stund.

Var lite jobbigt att säga hejdå till alla, har ju haft otroligt roligt på jobbet, men för långa arbetsdagar. Långa arbetsdagar rimmar inte ok med ett familjeliv för mig.

När jag kom hem låg ett nallebud innanför dörren. Då har världens bästa mamma och pappa skickat en super söt nalle med ett halsband som jag kan bära om halsen. Ett halsband med budskap på. Otroligt fint och ett halsband jag ska bära med mig varje dag, på ett eller annat sätt. Tack mamma och pappa!

Hoppa i myskläder, pyjamas på barnen och sedan blir det soffhäng. På måndag börjar mitt nya kapitel i min bok - teamledare.

Trevlig fredag!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards