Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av Emelie - 11 oktober 2015 19:22

Hej,

Dagen har inneburit några sega förmiddagstimmar och eftermiddagstimmar som rusat förbi.

Förmiddagen spenderade jag med att inventera bland mössor och vantar. Hittade så vi klarar oss i vinter, blandannat 12 st par fingervantar som jag tycker borde räcka ett tag. Fixade även bland skorna, sommarskor bort och höstskorna fick bo kvar i skoskåpet. Mössor, vantar, halsdukar, min och din låda - allt är uppmärkt på ett tydligt sätt. Det går liksom inte att ta fel på vad som ligger vart. Toppen! Den stora utmaningen ligger väl i att allt ska tillbaka på sin plats när det inte används.

En vecka kvar på jobbet. Mycket som ska ges över, mycket som ska avslutas. Jag hoppas jag hinner allt, annars är det prioritering som gäller.
Inte mer än så jag kan göra.

Hoppas din söndag varit bra!
Kram

Av Emelie - 11 oktober 2015 06:49

Godmorgon,

Avvika från rutiner är ju inte bra har jag hört. Eller? Simon tycker iallafall att det är onödigt och kör uppstigning kl 06:15 både lördag och söndag.
Hugo däremot har börjat sova till 7:30, lite mer i min smak.

Efter ett Ikea besök igår (där hela Kållered verkade vara) blir vi hemma och tvättar idag. Förbereda inför veckan som kommer. Bädda rent i sängarna och duschning ikväll står oxå på to do listan. Det finns inger bättre än att en söndagskväll få krya ner i renbäddad säng och vara nyduschad på det.

Hoppas du får en härlig söndag!
Kram

Simon gillar att gå upp i tid...trött mamma dock...

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards