Alla inlägg den 20 december 2015

Av Emelie - 20 december 2015 16:18

Hej,

4:e advent och bara några dagar kvar till julafton. Idag har jag och barnen klätt granen, köpt några av dem sista julklapparna tillsammans med alla andra som bor i Borås. Det var tjockt med folk i knalleland! Fick handlat alla utan en. Den ska jag försöka hinna med i veckan.

I fredags hade Hugo och hans bästa kompis Dominik juldisco för några av alla deras kompisar. Blev super lyckat. Vi hade fixat DJ som hade med sig mixerbord, lampor och grejer. Jag och Dominik mamma hade pyntat lokalen med ballongers ljusslingor, chips, chokladbollar, saft och annat. Det var två mycket nöjda killar som lämnade sitt disco.

Bara två arbetsdagar kvar, sedan går jag på semester från den 23/12 till den 4/1. Ska bli fantastiskt skönt! Barnen gick på jullov i fredags och börjar fritids/dagis igen den 7/1. Långledigt! Inga större planer inplanerat, ska träffa lite kompisar till barnen och deras föräldrar. Fira jul och nyår.

Lite kaffe på detta innan det är dags att fixa kvällsmat, fortsätta med plock och städning, duschning av barnen, vika tvätt, plocka ur diskmaskinen och sedan läsa saga för barnen innan det är dags för dem att lägga sig.

Imorgon måndag, en dag närmare min ledighet.
Kram

Årets gran och killarnas disco

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards