Alla inlägg den 31 december 2015

Av Emelie - 31 december 2015 23:52

Hej,

Uppdateringar lyser med sin frånvaro. Så blir det ibland.

Julen var toppen, blev 3 julaftnar med nära och kära. Så är det när släkten är stor och alla vill ses. Jullovet har varit härligt och vi har blandannat hunnit med leoslekland, badhuset, snowracer åkning, ullaredsbesök och lite annat. Nu är det en vecka kvar innan barnen börjar lugnt med en dag på fritids/dagis och sedan är dem lediga fredagen igen då det är studiedag. Jag kör igång på måndag. Känns både skönt att komma inne vardagen igen, samtidigt som det har vart skönt att hoppa ur pyjamasen vid kl 10:00.

Idag firar vi nyår. Mycket har hänt under 2015: flyttat till större, sålt gamla lägenheten, Simon har lärt sig cykla och blivit blöjfri. Hugo har lärt sig räkna, läsa och simma. Jag fick fasttjänst på jobbet och ska 2016 ha mina första 4 veckors semester. Jonas fick köpt sig en ny bil.
Nyåret har vi firat hemma i år, bara vi. Skönt att fira i mysbyxor med god middag och efterrätt. Strax innan kl 20:00 var vi 3 familjer som slöts upp vid lekplatsen och sköt raketer. Tidigt då vi alla ville att även de mindre syskonen skulle få ta del av det roliga. Ligger nedkrupen i sängen och hör att det stämmer lite då och då utanför. Klockan är 23:45 och snart drar det igång på fullaste allvar. Får se om någon av barnen ropar eller sover sig igenom allt? Hugo somnade kl 23:09, då orkade han inte vara vaken längre. Simon somnade kl 21:30, helt slut. Hoppas att dem sover till kl 8:30 imorgon som dem gjorde till idag. Välbehövligt för oss alla. Trodde inte ens i min vildaste fantasi att jag skulle säga att 8:30 var sovmorgon, men det är det sörru. Jag är glad allt efter kl 07 att gå upp.

Önskar dig ett gott nytt år!!!
Mitt ska bli fantastiskt!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards