Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Emelie - 25 maj 2013 20:22

Hej,

Simon har haft febern till och från hela dagen och inte alls varit på humör. Sovit konstigt har han gjort och ville lägga sig tidigt nu ikväll. Min lillprins är sjuk, inget kul. Men hitta på bus kan han ändå. Stod och gjorde kvällsmat och gav Simon en ostskiva, när jag vänder mig om igen, har han hängt upp den på kylskåpet med hjälp av en magnet. Kan inte annat än le!

Vi har varit ute ändå större delen av dagen, bara in för lunch och lite vila på det. Blev fika på lekplatsen på eftermiddagen och det tyckte barnen var super skoj och mysigt. Inga problem med att få Hugo i säng heller, somnade på 5 minuter. Så nu blir det lite film med Jonas.

Kram på er!

Av Emelie - 25 maj 2013 03:55

Hej,

Ligger vaken och har svårt att somna om. Hade Simon oxå för en stund sedan. Vaknade 01:15 av att han var ledsen, kände att han var varm. Blev en feber koll och temperaturen visade 38,7 grader. Så lite Alvedon och sedan lite ersättning (välling) så kom han till ro igen vid 03:30.

Han låter lite snorig och snarkar lite. Hoppas att det inte blir något stort av det här bara.
Försöka sova igen då, snart en ny dag med nya spännande saker :)

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards