Alla inlägg den 30 maj 2013

Av Emelie - 30 maj 2013 22:06

Hej,

I dag tog jag och Jonas och åkte till plantagen när Hugo var på dagis och handlade blommor. Blev inte alla i den blå skalan som jag tänkt från början utan det blev nyanser i olika lila kulörer istället och lite gröna bladväxter.

När alla blommor var planterade började piffandet. Sätta upp en gardin och satte tyg runt en ful svart platskruka. Blev riktigt mysigt! Ska bara hänga upp våra ljuslyktor i olika kulörer oxå så är balkongen färdig. Det är första gången jag känner att balkongen är mysig och det kommer förhoppningsvis bli någon kopp med morgonkaffe där ute till sommaren.

I eftermiddag var vi på studentfirande hos Jonas kusin i Gbg. Bjöds på jätte god mat och tårta. Presenten A fick av tror jag uppskattades, ett knivsätt med fem olika sorters knivar. Passar bra till den dagen när man flyttar hemifrån.

Simon sover och Hugo ligger i soffan. Råkade nämligen somna i bilen hem och är nu inte trött, men det kan jag lova att hans föräldrar är!

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards