Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Emelie - 28 maj 2013 21:05

Barnen sover och det är först då när jag sitter ner i lugn och ro och blundar, andas och bara är som känslorna och tankarna ramlar över mig. Såret i hjärtat har rivits upp lite idag, varför vet jag egentligen inte.

Mormor, du är så otroligt saknad! Vill ha råd även från dig och du hade de kloka svaren och var alltid så säker på allt. Jag torkar tårarna ännu en gång och önskade att jag hade en biljett till himlen. Då hade jag kommit direkt, tagit en fika, fått se dig le och känna lugnet du spred omkring dig. Älskade, fina mormor lova att du finns där någonstans och kommer och tittar till mig och min familj. Det skulle kännas tryggt!

Kram

Av Emelie - 28 maj 2013 19:22

Hej,

Är så slut i kroppen i dag. Kanske beror på att jag får ha löparskorna på mig när jag är på lekplatsen. Simon har väldigt mycket spring i benen och går gärna på upptäcktsfärd. Det gjorde vi faktiskt idag; jag, Hugo och Simon. Vi tog med oss Hugos förstoringsburk som man kan lägga djur i. Vi hittade gråsuggor, myror, maskar och tusenfottingar. Lite läskigt var det och så häftigt att titta på djuren med förstoring.

Fick hem brevet som jag längtat efter idag. Simon har kommit in på dagis och startar i augusti. Han och Hugo kommer att gå på samma dagis och samma avdelning. Känns tryggt och bra.

Simon sover, bara Hugo kvar. 4 timmar på lekplatsen gjorde sitt iaf hos Simon som somnade nästan med en gång när han la huvudet på kudden.

Ses! Kram

:)

Av Emelie - 28 maj 2013 09:05

Hejsan,

Natten har varit mycket bra, båda barnen har sovit HELA natten i sina SÄNGAR. Så jag känner mig hyfsad okej, även om det fattas några timmars sömn efter 3 nätter med uppstigning och sitta i soffan med Simon i famnen i ca 3 timmar.

Hugo är på dagis så det är jag, Simon och Jonas hemma. Jonas börjar redan kl 12 idag och jobbar sedan kvällen.

Simon är inte på sitt bästa humör så jag får avsluta här...
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards