Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Emelie - 27 maj 2013 18:47

Hej hej,

Sådärja, killarna sitter i pyjamas och har sina gosar hos sig och tittar tv efter en eftermiddag ute på lekplatsen. Hugo och hans kompisar har hittat ett nytt klätter/koj träd så de har hållt sig där i ca 3 timmar. Klättrat, grävt, byggt och haft sig. Simon hängde i sandlådan med mig och tog sig en sväng i gungan. Nu hoppas jag nattningen av mina små vilddjur går smidigt, då jag är själv ikväll eftersom Jonas jobbar.

Dygnet har tyvärr haft lite för få timmar idag och några blommor har tyvärr inte blivit inhandlade. Så balkongen får vänta lite till. Kanske imorgon eller kanske på onsdag då kanske det kan bli fint på balkongen.

Lite saga för killarna i soffan nu, en på var sida av mig, så ska vi nog få kväll här i kväll igen. När barnen sover ska jag fortsätta i min bok - längtar!

Kram

Simon grävandes i sandlådan :)

Av Emelie - 27 maj 2013 07:08

God morgon,

Här är man riktigt trött. Simon har även inatt varit vaken mellan kl 00:30-02:15. Han vill bara inte sova utan sitta i famnen och bara sitta där. Det är jätte mysigt att han vill sitta i knät och mysa, men på natten sover jag gärna. Tyvärr tar han inte igen den vakna tiden med att sova lite längre. Men allt har sin tid, så är det!

Så på med kaffe, fixa lite frukost till Simon som är vaken (Jonas och Hugo sover) så ska nog denna dagen oxå starta så småningom.

Kram

En glad Simon trotts att man varit vaken i natt :)

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards