Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Emelie - 7 oktober 2014 09:42

Hej,

Tisdag idag och Hugo är i skolan och Simon är på dagis i några timmar. Så jag ska passa på och fixa med lite papper, besöka arbetsförmedlingen, ringa ett samtal osv. Finns alltid något att göra.

Att säga hejdå till Jonas i söndags var en känslomässigt jobbig situation för Hugo. Påväg till bilen kunde han inte hålla tårarna tillbaka och han grät stora krokodiltårar. Han sa att "han hade lite ont i sitt hjärta och det var för att han saknade pappa så mycket."Simon försökte trösta genom att säga "Hugo, pappa kommer snart". Det gör han ju - på fredagskväll ska vi hämta honom vid bussen och då är han hemma igen. Dagarna tills dess kommer rusa fram...

Det går bra att vara ensam med killarna. Förberedelser är A och O, allt inför morgondagen plockas fram kvällen innan så vi slipper stressa på morgon exempelvis. Visst saknar vi Jonas, det ska vi inte sticka under stolen med.

Innan jag avslutar för idag, måste jag visa hur stilig Hugo var i söndags på kalaset. Stilig till 1000 var han :)

Kram kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards