Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Emelie - 17 oktober 2014 09:20

Godmorgon,

Idag sov barnen till 7:30 (händer väldigt sällan) så det var skönt, då jag sovit lite halvkast inatt. Gick av efter två jobbnätter igår och att vända tillbaka dygnet kan vara lite si och så ibland. Känns mysigt att få vara hemma med barnen idag, båda är nämligen lediga! En mysig frukost har vi precis ätit och nu sitter dem och kollar film. Jag tycker det är viktigt att dagen börjar lugnt, utan stress, så ofta den bara kan! Morgonen ligger ju till grund för hur resten av dagen blir, eller hur?

Förra helgen var det ju klädbytardag i Hindås och vi hade ju lämnat in lite smått och gott. Det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå - hela 795 kr fick vi in på saker/kläder som bara legat på vinden. Känns värt allt jobb som det innebar att få ihop allt innan det var dags att lämna in det förra fredagen med märkning, rensning och lämning.

Vi fortsätter fredagen här, hoppas din fredag börjat lika bra som vår :)
Kram kram

Allt som vi lämnade in förra fredagen :)

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards