Alla inlägg den 1 november 2013

Av Emelie - 1 november 2013 20:00

Hej!

Hoppas allt är fint med dig, här är allt bra. Dagen startade extra tidigt idag nämligen redan kl 04:50. Simon somnade extra tidigt igår, redan vid strax efter kl 18, så jag räknade med tidig morgon, men kanske inte så tidig. Men än är jag vaken!

Jobbet tillät att sluta tidigare så jag tog med mig barnen till Leos lekland och möte där upp Erika och Mats. Barnen sprang runt, klättrade, åkte rutschkana och en liten fika blev det oxå. Väl hemma var det inte många knopp på barnen. Lite mat i magen hos dem båda och sen somnade Simon. Trött efter en dag med tidig tupplur och 2 timmar lek och stoj på Leos. Bara Hugo som är vaken.

Har även fixat skattkartorna inför morgondagens halloweenparty som Hugo är bjuden på. Jag fick frågan om jag ville fixa skattjakten, då den Hugo hade på sitt 5-årskalas var väldigt uppskattad. Hoppas barnen gillar denna. Är ledtrådar på vägen till skatten så det är lite klurigt oxå. Ska inte vara helt lätt.

Nu ska jag tända ljus här, njuta av helgen som är på intågande. Imorgon kör vi halloweenfest. Kul! Hugo ska vara Batman och Simon en liten pumpa. Bilder på killarna kommer imon :)
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards