Alla inlägg den 20 november 2013

Av Emelie - 20 november 2013 20:12

God kväll,

Simon har fortfarande feber så Jonas var iväg med honom på vårdcentralen idag, då hans feber var uppe på 40 grader. Inte okej! Läkaren dem träffade tog och gick igenom Simon från topp till tå. Halsprov, titta öronen och ett blodprov togs på honom. Men det visade ingenting. Läkaren sa att Simon har ett virus i kroppen, mer än så gick inte att säga då allt annat var okej. Är väl bara att vänta ut febern! Som förälder känner man sig ganska maktlös, vill liksom ha ett svar på varför febern är där. Mer än att det är ett virus.

Sista dagen på gamla jobbet idag, och imorgon börjar jag på det nya, spännande! Lite nervöst är det, men det är ju bara bra. Fick en jätte fin blomma av mina underbara kollegor som ett tack för jobbet jag gjort och ett lycka till på det nya. Gulligt av dem :)

Simon ligger förövrigt bredvid mig i soffan. Han vill ha min hand på sig, känna tyngden som ger trygghet. Så han får sova mellan mig och Jonas inatt, det ger nog mest sömntimmar i ett sträck.

Kram kram

Vill ha en frisk Simon

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards