Alla inlägg den 13 november 2013

Av Emelie - 13 november 2013 19:35

Hej,

Idag har Mats och Erika passat barnen, då barnen annars hade varit för många timmar på dagis denna veckan än vad dem är registrerade för. Dem verkar haft det toppen och Hugo var hel nöjd med barnvakterna. Tack snälla Mats och Erika för hjälpen!

Hugo och Simon har läst saga för varandra ikväll. Så mysigt att se att dem kan hålla sams, för ibland är det verkligen katt och råtta bråk här hemma. Simon kan vara lika jäklig mot Hugo som Hugo är mot Simon. Men det är väl varje förälders vardag med syskon, att bråkande sinsemellan ingår antar jag.

Simon har förövningar börjat prata jätte mycket. Kommer nya ord varje dag. Ord han kan nu är: mamma, pappa, Hugo, morfar, Erika, jacka, mössa, tack, fågel, mjau, kaka, gose, strumpor, öra, öga, det räcker, hejdå, hoppa, vovve. Jag har säkert glömt något. Super kul att språket börjar komma igång så smått. Men är man 20 månader så snappar man upp massor likt en svamp, och att man i sin tur försöker härma rätt.

Försöka få Simon i säng!
Kram kram

Mina fina killar ??

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards