Alla inlägg den 2 november 2013

Av Emelie - 2 november 2013 20:44

Tja,

Då var halloweenpartyt för barnen över för detta året. Partyt i år blev mycket bättre än förra året och spökjakten tyckte barnen var så spännande. Fick följa karta till skatten som en superläskig spindel vaktade över (spindeln hade en förälder gjort). Blev även pizza till middag och discodans. Hugo undrade när vi gick hem hur många dagar det är kvar till nästa års halloweenparty. Jag sa att det är 364 dagar kvar. Fick till svar " men mamma, skojar du nu? Vet du hur långt det är?" "Ja det vet jag". " Det vet jag oxå mamma, skit långt!"

Försökte få några bra kort men det är inte helt lätt alla gånger. Simon ville inte ha på sin kostym utan bara hatten. Jonas gick all in klädde ut sig till clown. Jag körde batwomen och Hugo Batman. Fina vara vi!! Kul att spöka ut sig lite.
Barnen sover redan, förväntningarna innan, själva partyt och sedan när vi väl kom hem då gick energin ur dem.
Ska erkänna att energinivån hos mig och Jonas inte är hög den heller...
Kram

P.s idag har jag tänkt lite extra på mormor. Går inte en dag utan att jag tänker på henne. Saknar dig mormor, jätte mycket!!! Men jag vet att du finns med oss, tittar till oss lite då och då så vi har det bra. Hugo pratar ofta om dig. Men det vet du säkert redan om det oxå. Kram i massor <3 D.s

Av Emelie - 2 november 2013 07:47

Godmorgon,

Barnen har sovit hela natten och vaknade strax innan kl 06. Vi började med att starta dagen med att läsa två sagor. Det är så mysigt att läsa för barnen nu när även Simon gillar att sitta bredvid och lyssna.

Har även hunnit med frukost med barnen, startat i gång en tvätt och rensat ur skafferiet. Skönt, nu behöver jag inte ha dåligt samvete att jag inte gjort något idag...
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards