Alla inlägg den 16 november 2013

Av Emelie - 16 november 2013 19:33

Hejsan,

Regnet har hängt tungt över oss idag. Lite skurar har det kommit men jag och barnen passade på mellan regnandet och tog oss en liten promenad. Dels för att komma ut och få lite dagsljus, röra på oss och få frisk luft. När vi var på väg in slängde vi ett öga ner mot lekplatsen och där hängde några av Hugos kompisar. Så det blev även lite lekplatshäng och vips hade vi varit ute i 1,5 timme.

Simon sover och Jonas oxå. Så det blir lördagshäng med Hugo framför tv:n. Ska erkänna att jag oxå börjar bli lite seg och ögonlocken tunga. Får se ven som somnar först, jag eller Hugo?

Ha en trevlig lördagskväll!
Kram kram

Bröderna P på promenad :)


Av Emelie - 16 november 2013 12:09

Hej,

Vädret är ur trist och egentligen har jag lust att bara ligga i sängen och kolla film hela dagen. Men med barn hemma får det bli lite aktiviteter ändå. Så vi har byggt koja, bakat kladdkakemuffins som vi dekorerade lite snyggt.

Vad som händer här näst får vi se. Vi borde gå ut, men regnet lockar inte alls!
Kram

Våra fina muffins :)

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards