Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Emelie - 7 februari 2013 17:00

Hej,

Hugo har inte alls hostat lika mycket i eftermiddag även om han fortfarande är mycket trött och inte orkar så mycket mer än att hänga i soffan och titta tv.

Hugo önskade plättar till middag, så jag gjorde ett gäng. Simon och Hugo älskar plättar och åt ganska bra. Blir inte många knopp ikväll. Plocka lite, lägga barnen och sedan krypa tidigt till sängs. Jonas jobbar kväll och är hemma innan midnatt.

Kram

Hugo vill inte vara med på kort när han är sjuk. Simon bjuder på ett stort smile :)

Av Emelie - 7 februari 2013 09:52

Hej,

Då var vi äntligen hemma igen. Fick med oss betapred om det skulle bli jobbigt för Hugo att andas igen. Men det hoppas jag inte. Han är mycket bättre sedan han fick inhalatorerna, skönt att vi åkte in!

Nu frukost!
Kram

Av Emelie - 7 februari 2013 08:13

Hej,

Är på barnakuten med Hugo. Imorse när han vaknade klagade han på att det var jätte jobbigt att andas. Ringde 1177 som sa att det var bra om vi åkte in då jan haft kruppen sedan i söndagsnatt.

Två mediciner har fått inhalera med 15 min mellanrum. Lite bättre är det...

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards