Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Emelie - 10 februari 2013 21:49

Hejsan,

Fikabesöket hos Torild var riktigt trevligt, och Hugo och Simon tyckte det var väldigt spännande att gå upp och ner i trappan. Mycket att utforska och titta på.

När vi sedan var på väg hem blev vi bjudna på middag hos min syster Hanna, Daniel och Stella. Där spenderade vi eftermiddagen och kvällen tillsammans med alla mina syskon med respektive samt mamma och pappa. Blev många runt middagsbordet vilket jag tycker är mysigt. Mycket skratt blev det så tårarna sprutade, älskar att få sådana tok skratt ibland. Det behöver man! Sedan fick jag mysa lite med Stella oxå :)

Barnen somnade i bilen hem och jag sitter och gäspar. Ska krypa ner jag oxå och hoppas på en bra natt. Efter en vecka med sjuka barn är man lite mör i kropp och huvud.

Godnatt!
Nya tag imorgon!
Kram!

Av Emelie - 10 februari 2013 11:00

Hej hej,

Sitter i bilen hela familjen på väg till farfar Torild. Killarna är helt friska nu, bara Hugo som är väldigt hes fortfarande. Låter som en liten kråka.

Hörs!
Kram och puss

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards