Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Emelie - 24 februari 2013 10:51

Hej,

Hoppas allt är bra med dig! Här är allt fint, Simon är fortfarande lite förkyld men inget mer än så. Vilket är skönt!

Idag är alla syskon med respektive och barn bjudna hem till mamma och pappa för att fira pappa som fyllde år i veckan. Ska bli mysigt, äta, skratta och vara hel tokiga som vi brukar vara. Älskar verkligen min stora familj!!!

Har äntligen bestämt mig vad vi ska bjuda på till killarnas kalas nästa helg. Ser ut som om vi blir nästan alla som inbjudan skickades ut till. (Idag är sista dagen att meddela om man kommer eller inte) Beställt lite piratsaker på nätet till Hugos barnkalas. Eftersom det är Hugos första barnkalas vill jag att det ska bli speciellt. Ett kalas han kommer minnas och prata om. Med mina planer tror jag det kommer bli så :)

Hugo och Jonas är ute, Simon sover skönt i vagnen och jag ska ta mig en dusch.

Trevlig söndag!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards