Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Emelie - 15 februari 2013 21:21

God kväll,

Haft en mysig för- och eftermiddag tillsammans med Hugos kompis O och hans fina mamma. Vi åt lunch tillsammans, tog en kopp kaffe och bara tjötade. Bättre start på helgen kunde vi inte fått!

Nu ikväll tog jag och Hugo och åkte och veckohandlade inför nästa vecka. Han pluppade, la i påse och fick uppdrag att hämta varor. Gick smidigt och enkelt och Hugo sa i bilen hem: " mysigt det var att handla bara du och jag mamma". Får försöka ta med Hugo ut på något skojigt, bara han och jag. Bio, en fika på stan eller något annat mysigt.

Hoppas på en liknande natt som var, med sovande barn. Börjar bli lite små seg efter att varit uppe tidigt och hållt igång hela dagen. Så godnatt och trevlig helg!

Kram

Av Emelie - 15 februari 2013 06:05

Godmorgon,

Tro det eller ej men jag är uppe förre barnen. Beror på att jag tagit igen mycket av den missade sömnen som blev när barnen var sjuka. Igår sov jag i ett sträck mellan kl 01-10 samt att jag sov en timma på eftermiddagen. Somnade för natten redan kl 22 igår och vaknade nu strax innan kl 06. Pricken över i:et är att barnen sovit hela natten, ingen av dem har vaknat.

Så nu ska jag njuta av en kopp kaffe i min ensamhet ?

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards