Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Emelie - 12 februari 2013 21:51

God kväll,

Hoppas att din dag varit bra :) Här har vi tagit det mest lugnt. Hugo var inte så sugen på att pyssla utan ville kolla film istället. Så jag passade på att vika lite tvätt och så och Simon grejade i leksakslådorna.

Vi har även gjort framsteg i familjen idag. Hugo har för första gången i sitt liv tvättat håret utan skrik och panik. Så många fajter, tårar, trix och fix vi haft för att få honom att inse att det inte är farligt. I kväll när killarna badade var det bara fram med en handduk som Hugo hade för ögonen och sedan kunde jag tvätta håret. Hugo var riktigt stolt när vi var klara och ringde och berättade för Jonas att han klarat det! Även jag är super stolt!

Onsdag i morgon och fotbollen har lov. Vi har inget bestämt, Jonas är ledig ons- och torsdag då han jobbar helgen. Efter en vecka med sjuka barn känner jag verkligen för att hitta på något kul!

Borsta tänderna står på schemat, sedan ge Simon sin kvällsersättning (då han var för trött för att äta) och läggdags för mig.
Kram

Av Emelie - 12 februari 2013 11:55

Tja,

Här hänger vi i myskläder, vädret är trist och det finns inget kul att hitta på idag. Har dessutom vaknat med huvudvärk som inte vill ge med sig. Bättre dagar har vi haft.

Lunchen är klar, köttfärslimpa med wokad vitkål till mig och Hugo och Simon får potatis och brunsås till.

Ska googla efter lite pyssel som vi kanske kan göra. Lite kreativa måste vi vara...

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards