Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Emelie - 1 augusti 2013 14:24

Hej,

Idag tog vi bussen ner till stan och strosade lite. Var ganska mycket folk då det var lite partaj på storatorget med brandbilen med personal där. Killarna fick sitta i brandbilen och även hjälpa brandmännen att släcka en mindre eld. Hugo tyckte det var riktigt häftigt.

Åter hemma igen och lite lekplatshäng i det fina vädret :)
Kram

Av Emelie - 1 augusti 2013 02:56

Hej,

Ligger vaken och kan inte sova! Många tankar som snurrar runt...

Ibland önskar jag att man kunde få se lite vad som kommer att komma, hur stigen helt enkelt ser ut, och vart den leder. Hade känts lite bättre då och stressen över saker och ting varit lite mindre, kanske till och med inte funnits där? Men det är bara och bita ihop, allt löser sig! Förr eller senare!!

Ska göra en plus och en minus sida imon och inse att det var bra så som det blev - även om det känns som om jag inte fått sanningen till mig! Måste bli bättre på att inte älta saker och ting...

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards