Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Emelie - 23 augusti 2013 14:41

Hej,

Sitter ute i solen på lekplatsen och njuter. Fick jobba även natten som var, så det blev två nätter totalt. Har sovit så dåligt så det kommer inte bli några problem att lägga sig ikväll.

Denna helgen jobbar jag på mitt andra jobb samt på mån,tis, ons. Sedan är jag ledig torsdag och fredag. Jobbar helgen som kommer igen. Som mamma sa i sommars när jag hade ont i magen för hur höstens arbetstillfällen skulle se ut, allt löser sig! Självklart gör det ju det, arbetstimmarna rullar ju in.

Hugo har äntligen tagit av stödhjulen och cyklar nu helt utan. Han var lite nervös när han skulle cykla iväg, men det gick ju kalas bra! Tron på en själv måste finnas där bara och nu har Hugos självförtroende växt lite till.

Sandlådehäng med spann och spade.
Trevlig fredag!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards