Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Emelie - 14 augusti 2013 22:36

Hej,

Har nu ikväll beställt en egen designad almanacka från personligalmenacka.se, den planeringsmänniska som jag faktiskt är (Men som jag inte alltid vill erkänna). Jag gillar att ha koll vad som händer i veckorna, om några veckor, nästa år. Ibland kan Jonas tycka att det är lite för mycket planering ibland, visst ibland kanske det är det, men det är skönt att ha lite koll. Det tycker säkert du oxå :)

Almanackan passar mig och mitt liv perfekt med rosa framsida och med personligt innehåll så som t.ex Dagisplanering. Hur bra som helst! När ska de lämnas? När ska de hämtas? Av vem? Något speciellt som ska med? Jätte bra att ha som förälder. Även en kolumn där jag kan skriva upp kommande arbetstider. Detta kan inte bli mer än perfekt.

Nu är det bara en fasligt lång väntan bara på att den kommer hem till mig. Men den som väntar på något gott, väntar inte för länge? Eller hur :)

Sov gott mina kära läsare, ses imon!
Kram

Vad tycks? Snygg eller hur!!

Av Emelie - 14 augusti 2013 10:33

Hej,

Hoppas onsdagen börjat bra :) Det har den gjort här. Har precis städat här hemma. Perfekt syssla att göra när barnen är ute. Både dammsugit samt torkat av alla bänkar och golv. Skönt när man får sina städryck!

Idag fyller min farmor 71 år, och jag ska strax ta och ringa och gratta henne. Annars händer det inte så mycket, livet rullar på och på tisdag är det vardag för oss igen. Barnen börjar på dagis efter ett 10 veckors långt sommarlov. Hugo längtar snart ihjäl sig, frågar nästan varje dag hur många dagar det är kvar tills dagis börjar. Saknar sina dagiskompisar och fröknar...

Lite soffhäng är jag värd nu!
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards