Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Emelie - 20 augusti 2013 18:47

Hej,

Barnen är verkligen såååå trötta efter första dagen på dagis efter sommarlovet. Det var många fjärilar i Hugos mage i morse. Och nu hoppar och lever Hugo och Simon runt för att inte somna, så läggningen blir nog inga problem.

Simons första dag på dagis gick fint. Hade fått platsen bredvid Hugo och var lite avvaktande i början men sen släppte det. Utevistelse, lunch och vila gick även det bra. Så två dagar till sedan är han redo för att vara på dagis själv. Kommer inte bli några problem. Han är framåt och tar försig, det är en sak som är säker.

Jag har jobbat dag i larmet idag (Så Jonas tog inskolningen på dagis) istället för natt. Bra att kunna hoppa in på dygnets alla arbetstimmar. Så nu är jag bekväm även där, så nu kan jag varva natt, dag samt kväll.

Ska plocka lite här hemma innan barnen lägger sig. Sedan blir det läggning av barn och sen middag för mig och Jonas. Ibland kan det vara skönt att bara äta Jonas och jag - lite kvalitetstid.

Kram kram

Barnen ger Jonas massage efter en hård inskolningdag på dagis...

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards