Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Emelie - 18 augusti 2013 19:19

Hej hej,

Här är allt bra! Varit ute både mellan regnskurarna och i dem. Så både gummistövlar och regnkläder har varit ett måste idag. Men det är väl så att det finns inga dåliga kläder, bara dålig väder? Eller??!

Blev fram med klippmaskinen oxå, så både Hugo, Simon och Jonas fick sig nya frisyrer - alla klippta med 13 mm skäret och dem blev riktigt bra i håret. Det syns vem som är pappan till barnen och det syns även vilka som är syskon. Så numera ingår även vi i budget klippnings familjen. Me like!

Strax ska barnen få varsin pyjamas på sig och sedan är det läggdags vid ca kl 19:45 i vanlig ordning. Hoppas på ett natt där barnen sover, hade varit gött efter två nätter med en del spring för både mig och Jonas.

Kram på er och njut av bilden nedan på mina fina, underbara och älskade killar. Dem bästa jag har i mitt liv <3

Av Emelie - 18 augusti 2013 07:36

Godmorgon,

Natten har varit okej, trots att jag varit uppe och fixat med Simon som har varit orolig och varm. Han har fortfarande feber och tanken slog mig inatt när jag var uppe; för ca 10 dagar sedan fick han en vaccinationspruta när han var på bvc. Den kunde göra sig påmind först efter ca 10 dagar - 10 dagar hade det gått igår. Så det är därför Simon har feber och lite snuva. Skönt att ha en förklaring.

Hugo hänger i soffan framför dinosaurietåget (ett av hans favorit program). Blir frukost om en liten stund och sedan blir det ut på lekplatsen och hänga med andra barn och föräldrar. Det brukar inte direkt vara några problem att få tiden att gå där :) Ta med kaffe ut idag kanske? Brukar uppskattas...

Lite soffhäng till så vi vaknar ordentligt, sedan frukost. Hoppas du oxå får en mysig söndag som avslutat veckan som varit.

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards