Alla inlägg den 13 november 2012

Av Emelie - 13 november 2012 09:51

Julen börjar närma sig och jag har redan påbörjat julklapparna. Skönt att slippa vara ute i sista minuten och med alla andra som stressar runt. Hugo tycker att det är långt kvar till jul och till tomten. Hans önskelista är lång men det mesta handlar om tåg, tåg, tåg. Gärna tillbehör till hans bana så som en vändskiva m.m. 


Jag tänkte lägga upp lite bilder nedan på några av alla sakerna Hugo önskar sig. Är det något som ni tycker verkar bra är det bara att höra av sig så kan jag eller Jonas guida er vart dem finns, eventuellt även vilka av Thomas tågen han inte har.


Kram

 

Emery - tåget i Chuggintong som han inte har.   


 

Thomas tågen, Jonas vet precis vilka han inte har.

Jag har inte samma koll =)


 


 

Jake och piraterna i landet ingenstans är en serie som går på tv som han älskar att titta på. Dessa två skepp finns i leksaksaffären BR och dessa står högt upp på önskelistan.


P.s Simons önskelista kommer D.s. 

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards