Alla inlägg den 2 december 2012

Av Emelie - 2 december 2012 18:58

Idag har vi adventspyntat. Stjärnor i vardagsrumsfönstrena och adventsljusstakar i köket, killarnas rum samt vårt sovrum. Blommorna i köket är ny inköpta röda julstjärnor, ett måste för att få lite jul känsla. Några tomtar har oxå åkt fram. Hugo är mycket nöjd med pyntningen och sa förut: "vad mysigt vi fått det". Det är ju ett bra betyg.

I köksfönstret mellan gardinerna hänger det nu mera 4 st guld hjärtan. Ett för oss var och en i familjen, förra året hängde det bara tre men nu hänger det fyra st. (Se bild)

Ska tända lite ljus och mysa ner mig i soffan :)

Kram


Av Emelie - 2 december 2012 13:12

Hugo är på herrmiddag hemma hos Z tillsammans med några andra killkompisar. Det skulle bjudas på smörslungade köttbullar med lättsaltade macaroner. Sedan skulle de leka en stund för att sedan gå ut på lekplatsen en stund. Då tänkte jag att hela familjen kunde gå ut och ta lite luft. Får ta på oss ordentligt för det är redigt kallt ute idag!

Måste handla i eftermiddag/kväll oxå. Lite frukt, gröt till Simon och blöjor och lite annat.

Nu sover Simon middag och jag ska slänga upp benen i soffan och softa lite..

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards