Alla inlägg den 19 december 2012

Av Emelie - 19 december 2012 19:25

Hej,

Redan kväll, vart tog dagen vägen? Jag har inte gjort så mycket idag. Tvättat två tvättar, plockat lite här hemma och bara varit. Kände att jag behövde det idag.

Jonas slutade tidigt idag (kl 12:30) så han hämtade Hugo på dagis och sedan åkte dem och besökte U. Jag och Simon passade på och vila i 1 1/2 timma - skönt.

Killarnas farmor kom på besök och lämnade killarnas julklapp. De åker till sol och värme, hade jag oxå gärna gjort. Gud så gött!! Slippa alla vinterkläder, bara hoppa i en klänning - klart! Trevlig resa önskar vi er :)

Idag gick Hugo på julledigt. Så nästa dagis dag är först den 8 januari. Skönt och kunna hänga i pyjamasen fram till lunch i 3 veckor! Me like :)

Lite mys i soffan innan Hugo ska lägga sig...
Kram

Av Emelie - 19 december 2012 08:56

Hej,

Igår hade jag och Simon tjejdag med mamma, Hanna, Stella och mormor på stan. Tittade i affärer, fikade och fick lite mer julkänsla. Super mysigt var det, lite energi påfyllning.

Hugo hade julpysslat på dagis och gjort en jätte fin gran som han tog med sig hem. Super stolt var han när han kom och visade upp den när jag och Simon kom för art hämta honom.

Efter att de två tänderna där nere hos Simon kom har även dem där uppe visat sig. Han verkar vara lite påverkad av att tänderna kommer. Vill inte äta så mycket, ganska grinig och sover dåligt. Så han har fått lite Alvedon och det hjälper.

Nu ska Simon ta sin förmiddagslur!
Kram

Hugos julpyssel :)

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards