Alla inlägg den 7 december 2012

Av Emelie - 7 december 2012 15:16

Igår hittade jag äntligen två små fina vita tänder i Simons mun. På nedre tandraden. Hugo fick sina tänder redan vid 6 månader så man har ju varit lite smått orolig att Simon skulle behöva få tandprotes, men äntligen kom dem. När de kommit upp ordentligt ska han få en rejäl köttbit att sätta tänderna i ;)

Annars har vi bara tagit det soft inne. Termometern har pendlat mellan -13 och - 9 lite väl kallt, iaf för Simon att vara ute en längre stund. Hanna och Stella kom förbi en stund på förmiddagen, trevligt. Åt lunch och fikade tillsammans. Sedan lekte barnen lite innan Simon blev för trött och fick gå och lägga sig.

Jonas är strax på väg till jobbet, jag och Hugo kollar lite tv och Simon sover som sagt middag. Vad kvällen ska fördrivas med får vi se... Lite mer lek antar jag :)

Kram

Av Emelie - 7 december 2012 06:46

Idag blir Simon 9 månader. Alltså har han varit utanför magen lika länge som han var där inne innan han kunde tänka sig att komma ut (10 dagar över tiden gick jag). Grattis älskade Simon!

Jonas och Hugo sover, bara jag och Simon uppe. Fredag idag, handla lite. Få fint fikabesök av Hanna, Stella, Mats och Erika eventuellt. Ut en sväng får det nog oxå bli. Sedan jobbar Jonas kväll idag (kl 16-21:30) så jag och barnen får roa oss själva.

Tänkte vi skulle fördriva tiden med att klippa ut snöflingor ur vit papper och hänga upp på killarnas fönster i deras rum. Kan bli riktigt fint :)

Lite frukostgröt till Simon och kaffe till mig.

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards