Alla inlägg den 5 december 2012

Av Emelie - 5 december 2012 18:15

Vi gick ut när det var ljust och gick in r vi inte såg något.

Hugo, Simon och jag möte upp Z med lillebror, mamma och pappa och åkte pulka, stjärtlapp och snowracer. Jösses vilken fart vi fick upp när vi åkt in backen lite. 1 1/2 timma blev det, kände varken mina fötter eller näsa där i slutet. Men det var det värt.

Efter lite mat i magen, killarnas varma bad och plockning av allt sitter vi nu i soffan och kollar Bolibompa.

Trevlig kväll!
Kram

Av Emelie - 5 december 2012 12:59

Vem tycker inte att det är så trist när man tagit sig tid att måla naglarna och så efter ca 10 timmar har det börjat flagna?! Det tycker iaf jag!

Tog mig en shopping runda härom dagen och det var extra pris på nagelack (10 kr styck) så jag köpte på mig tre stycken. Vet du vad? Det är det bästa lacket jag ägt!!! Nordic cap of Sweden heter märket. Grymt bra. Satte på ett lack i rosa färg i söndags och det är lika fint som när jag målade på det. Toppen ju!

Det kanske aldrig flagnar bort, utan att jag måste använda nagellacks borttagning? Åter står och se :)

Kram

Av Emelie - 5 december 2012 09:40

Har ändrat Simons läggningstid, numera somnar han 19:30 och sover till kl 06:30. Hela natten ska tilläggas. Så skönt att komma in i en bra rytm igen, efter veckor med tidiga morgnar som inte är mänskliga.

Hugo fick åka pulka till dagis idag. Det tyckte han var riktigt roligt och hem ville han gärna bli hämtad på snowracen. Så Jonas hämtar honom innan han åker för att jobba kvällen.

Simon sover förmiddagslur och jag hänger i soffan. Jonas grejar med något i köket...

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards