Alla inlägg den 12 december 2012

Av Emelie - 12 december 2012 19:42

Barnen sover och Jonas är på möte på jobbet. Så ikväll har jag egen makt över fjärrkontrollen - perfekt.

Tomte kläderna passade perfekt. Skönt att slippa ut och stress köpa något. Kan även tänka mig att det är slutsålt på de flesta ställerna då den stora dagen är imorgon. Hugo har sjungt lucia sånger hela eftermiddagen och det är lite pirigt med fjärilar i magen.

I eftermiddag kom killarnas farmor på besök. Fikade med pepparkakor, kaffe och gifflar. Sedan blev det lite tåg byggande. Frågade Hugo innan han somnade var det är som har varit det bästa med dagen idag. Han svarade: " det bästa var när farmor kom och fikade med oss". Älskade Hugo <3

Diskmaskinen är klar. Plocka ur och i den sedan intar jag soffan!

Puss och kram, kärleks banan!!

Av Emelie - 12 december 2012 09:00

Blev inget mer än magont för Hugo på morgonen. För resten utav dagen var han precis som vanligt. Idag är han på dagis. Hugo var så ivrig att få springa in till sina kompisar att han nästan glömde av att ge mig en hejdå kram.

Ser ut att bli en härlig dag, solen är framme. När Hugo kommer hem igen ska jag ha letat fram tomtekläderna inför luciafirandet imorgon. Han måste testa så det passar. Köpa fika inför imorgon oxå - lussekatter (utan päls som Hugo säger) samt pepparkakor som ska fikas med efter att barnen har sjungt. Ser framemot morgondagen.

Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards