Alla inlägg den 27 december 2012

Av Emelie - 27 december 2012 14:39

Vi har precis kommit in efter två timmar ute och sitter nu och äter lite frukt. Var helt okej ute med solen som var framme. Fast när man stått stilla och pratat känner man varken sina fötter eller fingrar.

Hugo och hans kompisar hade det super kul ute efter att inte ha sett varandra på några dagar. De körde bobycar, spanade från ost berget m.m Simon passade på att ta sin eftermiddagslur i vagnen.

Jag, Hugo och Simon får roa oss själva ikväll då Jonas jobbar. Finns massor att göra (hänga tvätt, plocka, sortera m.m.) men idag struntar vi i alla måsten och fortsätter leka med julklapparna.

Kram

Härligt röda kinder på Hugo <3

Av Emelie - 27 december 2012 08:23

God morgon,

Mina ögon går i kors här fast jag druckit en kopp kaffe. Precis när jag somnat så där skönt vaknade Simon i går kväll och ville ha nappen. Ca 20 minuter signalerade han igen och denna gången var det täcket som fattades. När klockan var 23:45 hade jag varit uppe runt 5 gånger. Klockan 02:55 ville han ha lite mat och somnade inte om med en gång. Utan jag och Simon satt i soffan fram till kl 04. Klockan 06:10 var det godmorgon.

Jag tog och gick upp med Simon då Jonas jobbar kvällen (15-00:15) så jag ska lägga mig sen när Jonas vaknar, då jag har lättare att sova på dagen än vad Jonas har. Hugo tog sig sovmorgon till 07:15, så han är utvilad och han berättade att han sovit så skönt inatt.

Ska försöka handla lite idag innan Jonas åker till jobbet, börjar eka tomt i kylskåpet...
Kram

Presentation


Emelie heter jag, mamma till världens bästa killar samt har fått världen bästa man på kroken =) Bloggar om livet hos oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards